Biuro oraz serwis są otwarte codziennie w godzinach od 8.30 do
16.30 od poniedziałku do piątku. W soboty serwis nie pracuje.
Biuro i sklep otwarte w soboty w godzinach od 9 do 13.
Poznańskie Centrum Obsługi Klienta świadczy : 1- Telefoniczną pomoc
techniczną [ hot-line]
Czynną od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt, w
godzinach od 8.00 do 16.00
2- Bezpłatna telefoniczna pomoc techniczna dostępna jest dla legalnych i
zarejestrowanych użytkowników produktów firmy SERV-COMP. Pomoc obejmuje
zagadnienia związane z instalacją, konfiguracją i użytkowaniem legalnych
produktów firmy Microsoft oraz wszystkich produktów znajdujących się w
ofercie w tym usług outsourcingowych.
Telefoniczną informację handlową :
Czynną od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt,
w godzinach od 8.30 do 16.00 Informacje dotyczące licencjonowania, cech
produktów, funkcjonalności itp... Telefoniczną informację o aktualnej
ofercie sprzętowej i programowej firmy SERV-COMP. Czynny 5 dni w
tygodniu system zamawiania produktów przez telefon.
Czynny 5 dni w tygodniu
system zgłaszania usterek i problemów serwisowych.
Kontakt z naszymi agentami codziennie w godzinach od 8.30 do 16.00